FAQ – Frequently Asked Questions

Częste problemy

  • Jak pobrać:

    Do obsługi naszych urządzeń można używać aplikacji: SeTracker2 lub Setracker3.

    Na opakowaniu pudełka zakupionego produktu lub w instrukcji powinien znajdować się kod QR, który należy zeskanować, aby pobrać aplikację. Można również odnaleźć aplikację po nazwie w Sklepie PLAY lub APPStore, pobrać i zainstalować.

     


    Której wersji używać?

    Polecamy SeTracker 3 lub ew. 2.

    Najnowsza wersja ma numer 3, jednak wielu Klientów ceni sobie interface wersji 2, szczególnie przy obserwowaniu więcej niż 1 zegarka.

  • Jak włożyć kartę SIM?

    Zapraszamy do przeczytania pełnej instrukcji ze zdjęciami: Instrukcja wkładania karty SIM [KLIKNIJ]


    Jaka karta do jakiego modelu?

    Do większości modeli potrzebna będzie karta microSIM (bez trudu dostaniesz taką u swojego operatora komórkowego, większość kart obecnie ma 3 wymiary: SIM, microSIM, nanoSIM)

    Do modeli: POP, POP-S, JUST, TOUCH, MIZU — karta micro SIM

    Do modelu TOUCH 2 — karta nanoSIM.

    Dodatkowo pamiętaj, że karta SIM:

    • powinna być rozmiaru tzw. „microSIM”
    • nie może być zablokowana kodem PIN
    • musi być aktywna i mieć doładowane konto
    • musi mieć usługę transmisji danych i identyfikacji rozmów przychodzących
  • Rejestracja

    Instalacja, rejestracja i obsługa aplikacji jest bardzo intuicyjna, ponieważ celem KAMIUMI jest prostota i łatwość obsługi. 

    • Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji wybierz język i region, a następnie zarejestruj się w aplikacji.
    • Podczas procesu rejestracji musisz podać numer ID urządzenia, który znajduje się z tyłu na kopercie zegarka. Numer ID możesz wprowadzić ręcznie lub zeskanować kod.
    • UWAGA: numer ID jest unikatowy i raz zeskanowany numer nie może zostać ponownie użyty. Ponowna próba rejestracji tego samego ID powoduje jego blokadę, zatem rodzice/opiekunowie powinni używać jednego konta użytkownika. Korzystając z jednego konta w aplikacji można obserwować wiele zegarków.
    • Podczas rejestracji zostaniesz także poproszony o wybór nazwy użytkownika, hasła i podanie numeru telefonu.
    • P_numer: wpisz swój numer telefonu (nie zegarka).
    • Zaloguj się.

    Odzyskiwanie hasła


    Jeden zegarek – wielu opiekunów. Czy kilka osób może obserwować ten sam zegarek?

    Tak, pod warunkiem, że współdzielą oni dane użytkownika do logowania się do aplikacji. Numer ID zegarka może być zarejestrowany tylko raz i dlatego nie jest możliwe tworzenie wielu kont użytkowników dla jednego ID. Można jednak ściągnąć aplikację na kilka urządzeń i korzystać z niej współdzieląc dane do logowania.


    Kilka zegarków w aplikacji. Mam 2 dzieci – czy mogę obserwować je na jednym koncie użytkownika?

    Tak. Do jednego konta użytkownika można przypisać wiele urządzeń (zegarków) i obserwować je bez przelogowywania się (innymi słowy, nie ma potrzeby każdorazowo tworzenia konta użytkownika dla każdego zegarka).

    W przypadku obserwowania więcej niż 1 zegarka wielu Klientów ceni sobie wygodny interfejs aplikacje SeTracker2.

  • Zegarek nie lokalizuje się przez GPS, zegarek lokalizuje się za rzadko

    • Wyjdź z budynku na otwartą przestrzeń. Żeby się zlokalizować, zegarek musi „widzieć się” z satelitą, dlatego nie lokalizuje się przez GPS wewnątrz budynków. Im lepszy model, tym lokalizacja przez GPS jest dokładniejsza, czasem nawet możliwa w pobliżu okna. Pamiętaj jednak, że czasem np. między wysokimi budynkami również możesz być poza zasięgiem.
    • Zmień tryb pracy zegarka – w trybie energooszczędnym lokalizacja następuje co 10 min, dlatego możesz odnieść wrażenie, że zegarek się nie lokalizuje.

    Zegarek jest offline

    • Upewnij się, że karta SIM jest prawidłowo zainstalowana
    • Upewnij się, że konto (karta SIM) jest aktywna i ma możliwość wykonywania połączeń i smsów wychodzących oraz usługę transmisji danych (2g)
    • Upewnij się, że zegarek się nie rozładował

    Mogę zadzwonić na zegarek, ale nie mogę go połączyć z aplikacją (jest offline)

    Prawdopodobnie zegarek należy skonfigurować, aby ustanowić połączenia – skontaktuj się z nami, zrobimy to za Ciebie 🙂

    Przygotuj następujące dane:

    • numer telefoniczny karty w zegarku
    • nazwę używanej przez Ciebie sieci i kraj 
    • dane dostępowe APN Twojego operatora [w szczególnych przypadkach – będzie nam to potrzebne tylko jeśli domyśle dane dla Twojego operatora nie będą pasować] 
  • Jak każde urządzenie elektroniczne – tak jak Twój smartfon lub tablet – zegarek może się „zawiesić” i nie udaje się go wtedy wyłączyć przyciskiem na urządzeniu.

    W takim przypadku skorzystaj z funkcji zdalnego wyłączenia poprzez aplikację. (W aplikacji USTAW—> zdalne wyłączenie). Zegarek wyłączy się po kilkunastu sekundach od wysłania polecenia. Możesz go potem uruchomić ponownie, przyciskając przycisk WŁ/WYŁ. 

    Uwaga: po wyłączeniu zegarka nie można włączyć zdalnie z aplikacji.